22 September 2009

aktiviti sekolah rendah

Beberapa peristiwa bergambar yang ada tak banyak...
Untuk Koleksi sekolah rendah ada beberapa keping saja..
mungkin diwaktu ini tidak ramai yang memiliki kamera sendiri..
ataupun mungkin yang mempunyainya tidak membawa...
atau juga ada yang bergambar tapi tak tahu dengan siapa...
tapi yang tepat, rasanya aku tak membeli kerana aku tak punya wang....

waktu ini aku mewakili sekolah dalam permainan hoki.. aku masih ingat pesaingan hebat kami adalah sekolah rendah seri indera kangar... tentang kedudukan tempat dalam perlawanan aku tak ingat... yang pastinya kami ke pertandingan akhir...


aku juga mewakili sekolah dalam acara olahraga... aku bangga mempunyai rakan2 olahraga yang sentiasa menempah nama di peringkat negeri... "syabas kawan2"..
Ini gambar pengawas sekolah... aku masih ingat tugas2 yang sering di lakukan..."tulis nama pelajar yang buang sampah"...

No comments:

Post a Comment